Menu
Your Cart

Zásady dopravy

 

Abychom vám úplný klid, zasíláme naše objednávky kurýrem
a poskytneme vám sledovací číslo.

Věnujeme zvýšenou péči o produkty, abychom se ujistili, že jsou efektivně zabaleny a aby nedošlo k jejich poškození.

 

CO NABÍZÍME?

 

NEJRYCHLEJŠÍ
DORUČENÍ

Doručení zdarma u některých produktů*

 

POJIŠTĚNÍ NÁKLADU

 

DOPRAVA NA VÁŠ
CHODNÍK

 

Jak zkontroluji stav objednávky?

Jakmile bude vaše objednávka zabalena a odeslána, obdržíte upozornění s informacemi o sledování.

Jak rychlé je  plnění a  odeslání?

Jakmile budou vaše položky odeslány, obdržíte e-mail, který obsahuje vaše sledovací informace. U většiny domácích objednávek trvá doručení 10 až 14 dní .

V některých velmi vzácných případech může dojít ke zpoždění.

Spolupracujeme s těmito kurýry:  dhl-shipping-balkan-energy-1  a dbschenker-shipping-balkan-energy-1

Jaké jsou náklady na dopravu?

Nabízíme paušální cenu dopravy podle hmotnosti celého košíku:

0-1 kg. 250 Kč
1-10 kg. 350 Kč
10-20 kg. 470 Kč
20-30 kg. 700 Kč
30+ kg. 1500 Kč

Nabízíme dopravu zdarma pouze na vybrané produkty*.
* Dodávam, že ponúkame iba na váš chodník .

Pozor: Doručení do odlehlých oblastí může vyžadovat dodatečné náklady.

Zasíláte do zahraničí?

BALKAN ENERGY zasílá do následujících zemí: 

Andorra, Rakousko, Belgie, Bulharsko, Chorvatsko, Kypr, Česká republika, Dánsko, Estonsko, Francie, Německo, Řecko , Maďarsko, Irsko, Itálie, Lotyšsko, Lichtenštejnsko, Litva, Lucembursko, Monako, Nizozemsko , Polsko, Portugalsko, Rumunsko, San Marino, Slovenská republika, Slovinsko, Španělsko.

CO JE TO POJIŠTĚNÍ NÁKLADU A KOLIK TO STOJÍ?

Jedná se o pojištění, které obecně chrání zásilky před ztrátou, poškozením nebo krádeží během přepravy. Toto krytí je nad rámec základního pojištění škod, které může být poskytnuto, a uhradí určenou hodnotu zboží, pokud dojde k pojistné události během přepravy nákladu.
Pojištění nákladu vám dává jistotu, že pokud se při přepravě něco pokazí, dostanete náhradu v hodnotě na základě obchodní faktury. Pokud neexistuje obchodní faktura, bude pro stanovení částky použita tržní hodnota. Budou proplaceny i náklady na dopravu.
Náš poplatek za pojištění nákladu je určen podle typu produktu. Může být přidán na pokladně.

Co když se moje zásilka ztratí?

Veškeré nároky na zásilku odeslanou během přepravy musíte zaslat na adresu sales@balkanenergy.cz nejpozději do 14 kalendářních dnů po zadání objednávky.

Pokud je zadaná adresa správná, uhradíme za vás náklady na odeslání náhradní objednávky.

Kromě toho by bylo moudré kontaktovat poskytovatele kurýrních služeb za účelem instalace chybějící zásilky.

Moje objednávka ukazuje, že byla vrácena poslat, co se děje?!

Pokud vám byly informace o sledování zásilky správně doručeny, ale nebyly vyzvednuty, zásilky, které nebudou vyzvednuty, se nám vrátí.

U objednávek, které nebyly nárokovány nebo u kterých byla původně uvedena nesprávná adresa, budou účtovány nové poplatky za dopravu .

Co se stane, když se moje objednávka vrátí?

Nevyzvednuté zásilky nebo zásilky s nesprávně uvedenou adresou nám budou vráceny. Pokud k tomu dojde, budou za použité kurýrní služby účtovány nové poplatky za doručení.

Jak zruším svou objednávku?

V případě, že požadujete změnu nebo zrušení objednávky, kontaktujte nás prosím co nejdříve na adrese sales@balkanenergy.cz .

Jakmile náš sklad odešle vaši objednávku, mohou vám být účtovány další poplatky.

 

 

Máte ještě otázky? Jsme tu vždy, abychom vám pomohli.


Pošlete nám e-mail na  sales@balkanenergy.cz