Záruční politika
Pro váš klid nabízíme záruku na všechny naše produkty.
Pokud chcete uplatnit své právo na záruku, kontaktujte nás a my vás celým procesem provedeme.
CO DOSTANEŠ?
ZÁRUKA
6 MĚSÍCŮ - 5 LET
RYCHLÁ ODPOVĚĎ
AGENTSKÁ PODPORA
ZÁRUČNÍ SERVIS
Všechny produkty poskytované společností BALKAN ENERGY mají záruční dobu, která odpovídá požadavkům evropské legislativy. Variace v podskupinách produktů jsou možné. Konkrétní informace naleznete v dokumentaci dodané s vaším produktem.
1. Záruka na výrobek je platná pouze tehdy, je-li k ní přiložen:
- Originální nákupní doklad (účtenka, faktura, nájemní smlouva).
- Jiné dokumenty.
1.1 BALKAN ENERGY si vyhrazuje právo odmítnout záruční servis, pokud byly údaje v záručním listu změněny, přeškrtnuty nebo doplněny.
2. V případě poruchy má BALKAN ENERGY povinnost:
- uvést vadný výrobek do souladu s kupní smlouvou v zákonné lhůtě.
- Vyměňte vadný výrobek podle svého uvážení.
V případě výměny produktu může být tento nahrazen stejným modelem nebo jiným ekvivalentním modelem, který má stejné funkční a technické vlastnosti jako původní produkt.
3. Záruka se nevztahuje na:
- Provádění pravidelných kontrol, servis, opravy nebo výměny dílů opotřebovaných běžným provozem.
- vady vzniklé nesprávným používáním nebo instalací (přetížení, mechanické poškození, otřesy, působení teploty, vlhkosti, kapalin, prachu, potravin, nápojů, předmětů, rostlin, zvířat, hmyzu, toxických látek nebo jiných faktorů mimo přípustné limity), používání produktu jiným způsobem, než jak je popsáno v návodu k použití.
- Nejsou-li splněny podmínky popsané v Návodu k použití pro přepravu, instalaci, provoz a skladování.
- Škody způsobené elektrickým proudem, hromem, povodněmi, požáry, válkami, občanskou neposlušností, vyšší mocí, provozem nestandardního napájení nebo jinými vnějšími vlivy, které výrobce, dovozce a obchodník nemůže ovlivnit.
- Při práci s nestandardní napájecí sítí, s jinými nevhodnými nebo nestandardními zařízeními.
4. Záruka neomezuje práva spotřebitele definovaná evropskou legislativou.
5. Bez ohledu na obchodní záruku odpovídá prodávající za nesoulad spotřebního zboží s kupní smlouvou v souladu s ustanoveními směrnice (EU) 2019/2161.
KAMNA, VAŘIČE A KOTLE/KAMNA A KOTLE NA PELETKY:
- STANDARTNÍ ZÁRUKA 2 ROKY
Pro zajištění optimálního výkonu připojte topné zařízení k vhodnému komínu v souladu s příslušnými technickými směrnicemi. Nezapomeňte jej obsluhovat v souladu s dodanými pokyny. Vhodnost komína se doporučuje nechat ověřit kvalifikovaným kominíkem. Pro váš klid poskytujeme dvouletou záruku na topné zařízení, vyjma obkladů jako jsou obklady, přírodní kámen, kov a součásti podléhající běžnému opotřebení. Navíc nabízíme dobrovolnou ZÁRUKU NA NÁHRADNÍ DÍLY*.
V případech, kdy jsou kamna nebo topná vložka vodonosná, je nezbytná správná integrace do topného okruhu. Nesprávné připojení může ovlivnit životnost vaší jednotky. Mějte na paměti, že na jakékoli škody vzniklé v důsledku chyb instalace na místě se naše záruka ani záruka nevztahuje.
Některé příklady součástí, které nejsou zahrnuty, zahrnují:
- Těsní jako těsnění dveří a oken
- Obklady/dlaždice spalovací komory ze šamotu, speciální keramiky nebo vermikulitu
- Skla spalovací komory
Je důležité si uvědomit, že naše záruka a záruka se nevztahuje na škody způsobené:
- Praskliny nebo rez v důsledku tepelného přetížení (provoz nad povolené množství paliva)
- Nesprávná obsluha, používání a údržba
- Poškozená elektronika způsobená úrazem elektrickým proudem nebo nesprávným používáním jednotky
- Nerespektování montážního a provozního návodu
- Používání nevhodných paliv
- Poruchy v důsledku místních podmínek, jako je nedostatečný tah komína nebo zhoršený přívod spalovacího vzduchu
- Tvorba rzi z nadměrné vlhkosti nebo agresivních čisticích prostředků
- Odbarvení nátěru kamen v důsledku tepelného přetížení
Zatímco barva jednotky odolává teplotám ve spalovací komoře, může dojít k určité povrchové korozi v důsledku faktorů prostředí a vlastností paliva. To je normální a neovlivní to životnost jednotky. Pamatujte, že používání nevhodných paliv nebo přetěžování topného zařízení může způsobit předčasné opotřebení, na které se nevztahuje naše záruka ani záruka. Záruka začíná běžet dnem dodání nebo montáže. Stížnosti řešíme opravou nebo výměnou dotčené součásti. Náklady na dopravu a instalaci se nehradí, pokud není uvedeno jinak. Pro reklamaci nás prosím kontaktujte s fotodokumentací v případě potřeby. Rozhodneme o nejlepším postupu k vyřešení problému.
- ZÁRUKA NÁHRADNÍCH DÍLŮ:
2.1. Kamna, sporáky a krby na dřevo:
Program záruky na náhradní díly se vztahuje na součásti podléhající běžnému opotřebení, jako jsou:
- Těsnění
- těsnění
- Skleněné tabule
- Kliky dveří
- Všechny díly, které lze vyjmout ze spalovací komory.
- Odbarvení laku – poskytnutí originální tovární barvy ve spreji
Záruka se nevztahuje na práci. Záruka je neplatná, pokud není jednotka instalována a testována kompetentním instalačním technikem a v souladu s pokyny obsaženými v instalační příručce přiložené k jednotce.
2.2. Kotle na tuhá paliva a kamna na pelety a kotle:
Program záruky na náhradní díly se vztahuje na součásti podléhající běžnému opotřebení, jako jsou:
- Těsnění a izolace
- Těsnění
- Skleněné tabule
- Kliky dveří
- Všechny díly, které lze vyjmout ze spalovací komory
- Elektronika (1krát na typ dílu)
- Malovat
Záruka se nevztahuje na práci. Záruka je neplatná, pokud není jednotka instalována a testována kompetentním instalačním technikem a v souladu s pokyny obsaženými v instalační příručce přiložené k jednotce.
Jsme tu pro vás.
Kontaktujte podporu BALKAN ENERGY
Kontaktujte nás online prostřednictvím chatu nebo pošlete e-mail a získejte podporu od odborníka na vašem počítači, mobilním zařízení nebo tabletu.