Menu
Your Cart

Reklamační řád

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

 
 

 

Máte-li jakékoli dotazy, neváhejte vyhledat odbornou pomoc.

KONTAKTUJTE NÁS:
 

SALES@BALKANENERGY.CZ
 

Naši agenti jsou k dispozici
od pondělí do pátku - 09:00-17:00

balkan-energy_politika_za_vrasane

 

JAK TO FUNGUJE?

 

Spojíte se s naším zákaznickým servisem a sdělíte nám, proč chcete vrátit nebo vyměnit produkt.

 

Náš tým prošetří váš případ a nabídne vám nejlepší možnost. 

 

Po obdržení zboží od vás technické oddělení zkontroluje stav produktu.

 

Dostanete své peníze zpět nebo obdržíte nový produkt, který chcete. 

 

LHŮTA VRÁCENÍ A VÝMĚNY

Pokud byste chtěli vrátit nebo vyměnit svůj nákup, máte 60 dní od data doručení.

Vezměte prosím na vědomí, že pokud se zákazník rozhodne zajistit dopravu, bude odpovědný za pokrytí souvisejících nákladů.

Požadavky na vrácení:

  • Formulář žádosti o RMA
  • Faktura
  • Účtenka

Vrácené zboží musí být dobře zabaleno, aby nedošlo k poškození během přepravy, jinak škody hradí zákazník.

ZPŮSOB A NAČASOVÁNÍ VRÁCENÍ PLATBY

Každý vrácený produkt je zkontrolován technickým oddělením Energy Economy a zákazník je informován o stavu.

Vrácené položky vám vrátíme stejným způsobem, jakým jste za ně zaplatili. Pokud chcete, můžete provést výměnu za stejnou položku.

V případě vrácení kurýrem, jakmile obdržíme vaše vrácení, zpracujeme je do 14 pracovních dnů . V závislosti na době zpracování vaší banky může trvat až 7 dní poté, co zpracujeme vrácení, aby se projevilo na vašem účtu.